معرفی هوش مصنوعی مولد سامسونگ گاوس

معرفی هوش مصنوعی مولد سامسونگ گاوس

سامسونگ در رویداد Samsung AI Forum 2023 که در پردیس R&D این شرکت در سئول کره جنوبی برگزار شد، به‌ صورت رسمی از مدل هوش مصنوعی مولد خود با نام Samsung Gauss رونمایی کرد.

هوش مصنوعی مولد سامسونگ گاوس (https://news.samsung.com/global/samsung-ai-forum-2023-day-2-discussing-technological-trends-and-the-future-of-generative-ai) به تازگی معرفی شد و در زمینه‌ های نوشتن متن، کدنویسی و خلق یا ویرایش تصاویر کاربرد دارد و از قابلیت‌های متنی، کدنویسی و بصری پشتیبانی می‌کند.

این مدل هوش مصنوعی توسط تیم تحقیقاتی «سامسونگ ریسرچ» توسعه یافته است و می‌تواند در زمینه‌های مختلف مثل نوشتن ایمیل، ترجمه متن و توسعه نرم‌افزارها به کار برود.

همچنین، این مدل به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در کدنویسی کمک می‌کند و امکان ویرایش تصاویر و افزایش رزولوشن را برای کاربران فراهم می‌سازد. انتظار می‌رود که این هوش مصنوعی مولد در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ استفاده شود.

ابتکار نامگذاری این مدل هوش مصنوعی به نام ریاضی‌دان معروف «کارل فریدریش گاوس» انجام شده است و بنا به گفته مدیران منعکس کننده چشم‌انداز تنهایی سامسونگ برای مدل‌های هوش مصنوعی است.

 

معرفی هوش مصنوعی مولد سامسونگ گاوس

 

دنبال کردن در تلگرام دنبال کردن در اینستاگرام دنبال کردن در آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×