Ai Pin شگفتی تازه‌ای بر پایه هوش مصنوعی

Ai Pin شگفتی تازه‌ای بر پایه هوش مصنوعی

شگفتی تازه‌ای بر پایه هوش مصنوعی، به نام Ai Pin – به تازگی یک شرکت جدید به نام Humane در سان فرانسیسکو شروع به فعالیت کرده است و اولین محصول این شرکت با نام Ai Pin رونمایی (https://www.gsmarena.com/humane_ai_pin_puts_ai_on_your_shirt_in_a_dorkylooking_gadget_with_a_screenless_ui-news-60538.php) شد. این دستگاه، یک گجت مبتنی بر هوش مصنوعی با ظاهری جالب و عجیب می باشد که روی پیراهن یا ژاکت شما قرار می‌گیرد و می شود تمام روز را با آن سر کرد.

گفته می شود که Ai Pin قرار است جایگزین گوشی‌های موبایل شود و مجله تایم آن را به عنوان یکی از بهترین اختراعات حوزه (https://time.com/collection/best-inventions-2023/) هوش مصنوعی سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده است.

 

 

قابلیت‌های Ai Pin: این دستگاه قادر به گرفتن عکس‌های با وضوح ۱۳ مگاپیکسل و ارسال پیام متنی است. همچنین دارای یک دستیار مجازی هوش مصنوعی بر اساس فناوری‌های Microsoft و OpenAI هست. رابط کاربری این گجت بدون صفحه نمایش است! با یک تاچ‌پد فعال و به سرعت نیاز شما را متوجه می شود.

همچنین Ai Pin از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانیند به جای استفاده از اسپیکر، آن را به هدفون‌ متصل کنید تا صدا از هدفون‌ خارج شود. این دستگاه قابلیت شناسایی غذاها و مثلا محاسبه مقدار پروتئین‌ آنها را با استفاده از بینایی ماشین دارد.

سیستم عامل: این گجت از سیستم عامل Cosmos که یک سیستم عامل برای هوش مصنوعی است، استفاده می‌کند و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌ها، تکنولوژی‌های هوشمند را با تعامل بصری و امنیت پیشرفته ترکیب و در دسترس قرار می دهد. قیمت: با قیمت ۶۹۹ دلار همراه با دو باتری اضافه و اشتراک ماهیانه ۲۴ دلاری عرضه و پیش‌فروش‌ها از ۱۶ نوامبر آغاز می‌شود.

 

دنبال کردن در تلگرام دنبال کردن در اینستاگرام دنبال کردن در آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×